Jak oklamat hlad

Vydal T.C.   |   Publikováno 7. 10. 2015

  • 1 / 1

Tloušťka je poměrně velký problém naší moderní doby. Jejím velkým přítelem je nepravidelné stravování důsledkem velkého pracovního vytížení, stres, nedostatek času na sport – nebo i lenost – ale také málo spánku, malý přísun tekutin a další. Nebudeme vám předkládat žádné diety. Ruku na srdce, stejně je to k ničemu. Máme pro vás jen pár nouzových řešení, jak vyzrát na hlad.  

 

Podívejte se na několik rad, jak alespoň trochu ubrat kalorií. Někdy může pomoci i změna stravovacích návyků. Pochopitelně pro vaše ratolesti vše platí dvojnásobně důrazně.

Vždy nechte na talíři několik kousků jídla
Je to proto, že podle studií má mnoho lidí návyk dojíst úplně vše beze zbytku. A to i když jsou již dosyta najedení. Díky tomuto způsobu se můžete pomalu tomuto zvyku odnaučit. Takže příští "můžeš to po malém dojíst" jednoznačně ignorujte.

Fresh
Pokud si děláte k snídani čerstvý džus, vždy ovoce mixujte alespoň 5 minut. Džus bude díky vzduchu více pěnivější a vy tím pádem méně hladoví. A nebojte se zavzdušnění. I kdyby, pořád lepší než zavazovat tkaničky u bot metodou "nadýchnout a potopit".

Méně vína
Jste li příznivcem dobré skleničky vína po obědě nebo večeři, pro příště ji nahraďte vinným střikem. Víno má cca 180 kalorií, střik 80. Ne, ne, ne! Whisky je na tom ještě hůř!!

Zkuste více kořenit
Koření tlumí apetit a po kořeněném jídle, podle jedné studie, několik dalších hodin zkonzumujete o několik set kalorií méně. Tedy pokud za koření nepovažujete třeba šlehačku.

Kuře super, ale bez kůže
Nejezte kůži z kuřete a i při přípravě ji rovnou odstraňte. Na šťavnatosti neztratí a vy sníte o 150 kalorií a 13 g tuků méně. Ano pánové. U kachny to platí také.

Polévka je důležitá
Před každým jídlem se naučte dát si polévku. Vyvarujte se však krémovým a dejte raději přednost vývarům a rajčatovým polévkám. Údajně potom spotřebujete o 100 kalorií méně dalšího jídla. Tip: místo polévky se před jídlem "zalejte" alespoň třemi deci vody.

Bez másla a margarínu
Zkuste si hned na každý krajíc nepatlat máslo nebo margarín. Večeři nebo svačinu dokážete vytvořit i bez tohoto tukového podkladu. Pro gurmány jedna rada - pod paštiku mazat máslo je fakt barbarství.

Necpěte se čokoládou
Jestli nedokážete být bez čokoládové pochoutky, zkuste nutkání přebít mlékem s čokoládovou příchutí. Ještě lépe nízkotučným sojovým. Chuťové buňky uchlácholíte a ještě vás to na chvíli trochu „ucpe“.

Fast food – bože!
Jestli jste takoví závisláci, že se bez hamburgeru s mletým masem a sladkou houskou nedokážete obejít (a to je mi vás upřímně líto), alespoň si to rozdělte a jezte odděleně. Jo, jo, platí to i u sendvičů.

Zkuste to bez sýru
Vyvarujte se tučným sýrům, které obsahují saláty a těstoviny. Jestli si ho nedokážete odpustit, volte alespoň nízkotučný. Snad to chvíli přežijete, ne?

 

 

 

 

 

 

 

Čtěte více
Novinky
Speciály
Kokain je out, teď frčí čokoláda

Kokain je out, teď frčí čokoláda

Všichni milovníci hříšného mlsání s názvem čokoláda jsou nadšeni a v euforii. Šňupání čokolády prý navozuje stejné pocity jako při orgasmu.   čtěte hned

Porno herečka vs „normální“ ženská

Porno herečka vs „normální“ ženská

Na porno kouká každý, a kdo tvrdí že ne, kouká na něj o to víc. Problém ale nastává v okamžiku, kdy muž zapomene, že to co se děje u něj v ložnici není "pohádka pro dospělé" ale reálný ... čtěte hned

Pijete vodu s citronem? Pak děláte velkou chybu!

Pijete vodu s citronem? Pak děláte velkou chybu!

Když pravidelně každé ráno vypijete sklenici vlažné vody se šťávou z citronů, budou se dít s vaším zdravím zázraky. Podlehli jste novodobému trendu a už si nedokážete představit den bez ... čtěte hned